Artık yoruldum.... lütfen bakabilir misiniz hanımlar...

0

Soru

Merhabalar öncelikte, ben 9 ay önce Doğum yaptım . Kalp hastasıydı bebeğim ve sadece 6 ay yaşayabildi sadece.. 3 ay önce kaybettim. Ve tekrar bebek sahibi olmak istiyorum inşAllah. İyi gelecek umut olacak biliyorum. 1 haftadır çok fazla sol kasık ağrım,

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor