gebelik ve göğüs ağrısı

0

Soru

kızlar hamileliğinin başında hemen göğüsleri büyüyüp ağrıyan oldumu ben daha5.haftadayım ama göğüslerim çok fazla şişti ve ağrıyor normalmi sizce 8.haftada başlar diye biliyorum prolaktin artışı ama benimki artı şimdiden bebeğime zarar verirmi sizce,cevap

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor