BetaHcg 0.100

0

Soru

İyi akşamlar. 6 aydır gebelik planlıyorum. Düzenli adet görüyorum. Adetim 3 gün gecikti. Kan testi verdim. 0.100 cıktı. Ama her hangi bi adet olcakmışım gibi hissim de yok. Böyle olup da sonradan Pozitif olan var mı?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor