1 ay sonra idrar hamilelik testi yaptım negatif çıktı hamile olma şansım varmı ?

0

Soru

Kızlar ilişkinin üstünden tam bir ay geçmişken hamilelik testi yaptım tek çizgi yani negatif oldugunu ögrendim ama hala korkum var sizce hamile olma şansım varmıdır reglim 10 gün gibi geçti ve ilişkinin üstünden tam bir ay geçmişken test yaptım negatif çı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor