Preeklampsi Korkuyorum ??

0

Soru

Arkadaşlar merhaba öncelikle inşaALLAH Rabbim isteyen ve bekleyen herkese evlat sahibi olmalarnı nasip etsin.. 30. Haftama girdiğimden beri şişmeye ve ayaklarm ödem toplamaya başladı normal olduğunu düşündüm kontrollermi yaptrdm bir skntı yoktu.. Şuan 33

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor