T18+Amniyosentez?

0

Soru

Merhaba hanımlar, 41 yaşında,17+2 haftalık hamileyim. 2li test sorunsuz çıktı ama 4lü test trisomy 18 riski 55 te 1 yani yüksek çıktı. Dr lar amniyosentez ve detaylı ultrason diyor. Ve çok kolayca sorun varsa hamileliği sonlandırırz diyorlar. Orada atan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor