Adet düzenim normal mi!?

0

Soru

Merhaba Herkese, Ben hiç kendimi bu kadar yakından takip etmemistim. Ilk hamileligim cok kolay oldugu icin de bu kadar kurcalamamistim. Simdi 2. bebegi dusundugumuz icin ve yasim da 39 oldugu icin acaba bende her sey normal mi diye arastirmaya takibe ba

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor