Hamilelikte bel ağrısı çeken var mı arkadaşlar?

0

Soru

mrb arkadaşlar ben 7+1 hamileyim 4 gündür falan bel ağrısı çekiyorum geceleri uyyamıyorum.benim 2.hamileliğim daha önce hiç böyle bi sorunum olmamıştı. benimle aynı sorunu olan varsa lütfen yazsın rahatlamak için bi yönteminiz var mı neler yapıyosunuz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor