Gebelik şekeri yüksekmidir

0

Soru

Kızlar 13. Haftadayım. Açlık şekerim 125 çıktı. Daha doktora yazmadım tokluk şekerini ölçtürüp yazıcam. Hastanede gebelikte normal dediled ama hiçte normal gibi gelmiyor yüksek değilmi ya varmı bilgisi olan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor