Gebelik belirtilerim yok

0

Soru

Arkadaşlar merhaba 17 haftalık oldum göğüslerindeki ağrı azaldı şişlik indi tiksindiğim şeylerden artık tiksinmez oldum hamile gibi değilim sanki normal mi bu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor