Pai-1 geni homozigot olanlar lütfen yardımcı olur musunuz!..

0

Soru

Merhaba öncelikle, ben ekim ayın da 27 haftalık bebeğimi kaybettim malesef preaklemsi ve hellp sendromunu aynı anda geçirdim. Ve çocuğum 5 hafta geride kalmıştı. Doğum sonrası pıhtılaşma testi yaptırdım ve pai-1 gen homozigot olduğu çıktı. Ve bu genin boz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor