Hiç folikasit kullanmadım

0

Soru

Merhaba arkadaşlar ben 13 haftalık hamileyim 12 haftalıkken öğrendim hiç bir hamilelik belirtim yok gecikmeden dolayı öğrendim, ancak gebelik düşünmediğim için öncesinde folikasit kullanmadım ilk 3 ay geçtiği için de kullanmadım bi sorun olur mu yardımcı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor