Kimyasal gebelik sonrası

0

Soru

Kızlar merhaba geçen ay adeti iki gün geçe beta 18 çıktı 2 gün sonra gittim yarıya düşmüş sonra kanamam oldu kimyasal gebelik ile tanışmış oldum. Şuan adetime 6 gün var mide bulantısı koku hassasiyetim vardı kan verdim 15 çıktı beta. Sizce yükselirmi. Bat

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor