Hamile Miyim?

0

Soru

Merhaba normalde 17 Şubat'ta adet olmam gerekiyordu ancak olmadım. Normalde de bazen 3-4 gün geciktiği oluyordu yine öyle sandım ama bu süreçte ara ara sancı ve ağrı benzeri şeyler oluyordu. Herhalde adet olacağım zannediyordum ama hala olmadım bugün 6.gü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor