Dış gebelik

0

Soru

Merhabalar Bundan üç ay önce dış gebelik geçirdim iğne ile düşürüldü doktorum üç ay sonra bebek düşünebilirsin dedi ben aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ovulasyon testi ile yumurtlama gününü bekliyorum benim durumumda olan varmı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor