Beta hcg çok az yükselmiş :(

0

Soru

Merhaba hanımlar, Ben 2 yıllık evliyim. Uzun zamandır çocuk düşünüyoruz. Gecen sene dış gebelik geçirdim. 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim. Beta 147 çıkmıştı. Fakat bugun tekrar kan verdim ve beta 180 cikti. Moralim çok bozuk Sizce bu değer yukselir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor