Korkuyorum yardim eder misiniz?Bebegi kasıgımda hissediyorum

0

Soru

Kizlar bebegimi kasigimda hissetmeye basladim. Cook cokk asagida. Saat 2 bunun icin doktor aranir mi bu saatte bilmiyorum. Bu normal mi cok korkuyorum nedeno kadar asagida hissediyorum hareketlerini bas asagi donuyor olabilir mi? Ya da yukari cikmaya mi c

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor