Gebelikte kanama ve kan uyuşmazlığı

0

Soru

Kızlar 17haftalik hamileyim. Hamileliğim boyunca en ufak sıkıntım olmadı. Dün hafif kanamam oldu. Acile gittim sıkıntı çıkmadı.Kan uyuşmazlığı için iğne yaptılar. Şimdi karın kas ağrım hafif devam ediyor. Sıkıntı yok korkma bi sey olmaz dediler ama ağrım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor