Acill lutfen

0

Soru

Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim bugün doktor keseyi nokta kadar gördü ve beta degerimin fazla yukselmedigini söyledi beta degerim 1470 .50000 olması lazmmis .kürtaj olmam gerektigini söyledi.acaba bu şekilde olup sonradan keseyi net gören oldumu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor