Adet sancısı yaşıyorum ama regl olmadım..Hamile olabilir miyim ?

0

Soru

ii gecelerr size bir sorum olucakkk 21 nisanda en sonn adetimi oldumm 19 mayıstaa olmam lazımdıı amaa olmadıı bundan 10 gün öncee doktorr şüphelendiği içinn gebelik testi yaptı amaa sonuç çıkmadııı 2 gün araylaa adet olucakmış gibi sancıım oluyorr amaa ol

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor