Lütfen yardım edin hanımlar

0

Soru

Merhaba dostlar 39 haftalık hamileyim. Gelişim geriliği sebebiyle bebegim hep takipte oldu. Hareketlerde az bi azalma olsa koşa koşa doktorun yolunu tuttum. Bu süreç beni çok yıprattı. Üstelik annem ilk bebegini kakasını yediği için kaybetti ve bu da ben

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor