Şekeri Ameliyatı

0

Soru

Merhaba. Ben 44 yasında bir kadınım. 11 yıllık diyabet hastasıyım (tip2). 4 yıl hap kullandım. Sonrasında insülin tedavisine başladım. Yaklaşık olarak 3 yıl önce şeker seviyem 750 ye ulaştı ve doktorların söylemesine göre komalık bir hasta idim. Bu koma s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor