Endoskobi sonucu

0

Soru

Merhaba 22 yaşında bir erkeğim. Hazımsızlık üzerine endoskopi oldum. Sonucumu yorumlarmısıniz Özafagus normal. Z çizgisi 38.cm de, mideye 39.cm de geçildi. LES normal. Kardia, fundus normal. Korpus, antrum hiperemik, ödemli. Pilor santralize. Bulbus hiper

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor