Fıtık amaliyatı

0

Soru

Hocam 2 yıl önce göbek fıtığı amaliyatı oldum fakat 3.4 ay sonra ameliyat yerinin altında sert cisim gibi birşey oluştu ağrı yapıyor parmak ucuyla oraya masaj yaptigimda sanki birşey batıyor Bu sıkıntı zamanla geçermi hocam teşekkürler.saygılarımla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor