Hipertiroidi-Hipotiroidi

0

Soru

Merhaba hocam. bundan 2 ay önce boynumda ağrı ile doktora gittiğimde ultrasonda bakılarak haşimato tiroidi var denildi. Tiroit bezlerimde inanılmaz ağrı vardı, iltihap kapmış bunun için antibiyotik kullandım. tsh da 0,03 geldi. Bir ay günde 3 defa propyci

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor