Şeker ameliyattı olmak istıyorum

0

Soru

Rıza hocam merhaba ben çok kez geldim saprakese ameliyatı oldum.sizden randevu almak çok zor oluyor çok yogunsunz.hocam ben şeker amelıyatı olmak istiyorum.15.yıldır şekerim var tansiyon.troyıt.artık carem amelıyat olmak hap icmekten bıktım eyer böyle bir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor