Göbek fıtığı hk.

0

Soru

Slm ben kronik astım ve bronşhektazi hastasıyım. Göbek fıtığım var ve bu aralar ağrım fazla oluyor ayrıca karnım sürekli şiş oluyor. Genel anastezi alamıyorum bakıldığım doktorlar buna yanaşmıyorlar.lokal anestezi de yapmıyorlar ki işler düzgün gitmezse t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor