Bilgi edinme

0

Soru

İyi aksamlar,ben 30 yasindayim yaklasik 3 yildir hasimato hastasiyim,bundan yaklasik 3 ay once rutin kontrole.gittigimde tsh: 7.32 cikmisti.anti tpo falanda yuksek.cikmisti,bu arada 75.mg levotiron kullaniyodum doktor.100 mg cikardi ilacin.dozunu.ben ilac

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor