Safra amalaiyati

0

Soru

Hocam merhabalar 17 gün önce safra kesesi alindi kapalı şekilde ister istemez içimde hala ağrı var ve şiş karnım şuan bu normal mi. Ayrıca doğum kontrol hapı yasmin kullanıyodum ameliyattan sonra doğru olmicani düşündüm ileri dönemlerde tekrar kullanabili

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor