Sizce ne yapmam lazim

0

Soru

Doktur bebey bende popamla belimin arasinda 3 senedir kasiniyor bide sivi gibi akiyor cok kasiniyor uzerinde oturamiyorum siskinlik de oluyor bana ne onerbilirsiniz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor