Sayın hocam

0

Soru

Merhaba sayın hocam izmirden yazıyorum göbeğin üstünde değilde göbeğin yukarı kısmında ufak bir şişlik vardı basınca içeri giren sanırım epigastrik bölgede. muayene olduğum Dr ameliyat olman gerekir dedi az rastlanan fıtık tipi olduğu için tereddüt ettim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor