Kolonoskopi

0

Soru

Hocam merhaba ben 6 aylıkken barsak düğümlenmesinden ameliyat oldum ve 2 yaşında da aynı ameliyatı oldum son 3 aydın karın ağrısı ve dışkıda zorlama ve kabızlık var kolonoskopi oldum çekuma kadar herşey normal raporu çıktı fakat benim karın ağrım hiç geçm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor