Bağırsak çikolata kisti

0

Soru

Merhaba doktor bey benim çikolata kisttim var ve bağırsağıma yapışmış kolonoskopi de bağırsağa giriş olmadı ve sürekli ağrı çekiyorum kurmalarım azaldı ama ağrı çok fazla ve bişey yapılamaz diyorlar kalıcı hasar bırakabilir miş ilaç tedaviside bir işe yar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor