Bilgilendirme

0

Soru

Merhaba öncelikle yaşım 41 diyabet tanısı konulalı 5 yıl oldu açlık kan şekerim tanı konduğunda 228 idi şimdilerde 110 ila 140 arası kullandığım ilaç galvuz 50×1000 sabah 1 tok akşam 1 tok 3 aylık hemoglobin 6.6 sorum şu ben diyabet ameliyatı olabilirmiyi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor