yemek borusu

0

Soru

hocam merhaba benim 3 yıldır reflü şikayetim var nexium kullanıyorum yanma şikayetim olmuyor ilaç kullandığım sürece 3 yıl önce endoskopi yaptırdığımda göğsümün ortasını az üstünde yemek borusunda ağrı vardı doktor endoskopi yaparken o bölgeyi şakayla kar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor