Eski ameliyat yeri ağrısı

0

Soru

Merhaba İsmail bey Ben yaklaşık 4,5 yıl önce apandisit ameliyatı geçirdim Şimdi ise son iki aydır kesi yerimde sanki apandisitim varmış gibi ağrı oluyor şiddetli değil ama hafif te sayılmaz Normalmidir zamanla geçermi Ne yapmalıyım Teşekkürler

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor