Ameliyat yeri

0

Soru

merhaba hocam 17 yaşındayım bundan 4 ay önce apandist ameliyatı oldum ameliyatım kapalı oldu 4 tane delik var deliklerin ikisi hafif şiş ikisi normal boyutta arada acı sızı oluyor birde 1 hafta önce trafik kazası geçirdim önemli bir durum varmıdır sizce d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor