İlaç sonrası koyu dışkı

0

Soru

Merhabalar, ben 3 gün once boğazım ağrıdı için Katarin yutmuştum. Daha sonrasinda midemde ve bağırsağımda gaz oluştu. Ateşim çıktı ve ishal oldum. Bunun uzerine hastaneye gittim bana serum taktılar ve gaita testi yaptilar. Gaita testi temiz çıktı. Eve gel

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor