Kasık fıtığı

0

Soru

Merhaba ben 1 hafta önce açık kasık fıtığı ameliyatı oldum ameliyattan çıktığımdan beri kasık bölgemde şişlik var bu normalmidir.kendi doktorum haftalar içersinde şişliğin ineceğini söylüyor ama endişeliyim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor