Göbek fıtığı ve hamilelik

0

Soru

İlk gebeliğimde göbek fıtıgı oldum (1-2 cm). Üzerinden 2 yıl geçti. göbeğim düzleştiği için agrım kalmadı. 2. hamileliği düşünüyorum. Şimdi mi ameliyat olmalıyım yoksa 2. doğumdan sonra mı? İlk gebeliğimin son ayında ve dogum sonrası çok agrım olmustu. Şi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor