göğüs hastalığı

0

Soru

16 yaşındayım göğsümde ele elen bi şişlik var kötü bir şey çıkıcak diye doktora gitmiyorum aileme bile söylemedim kötü bir şey olma ihtimali var mıdır

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor