Makatta şişlik

0

Soru

Merhaba doktor bey iki üç haftadır kabızlık sorunu yaşıyorum makatın üst kısmında nohut büyüklüğünde beze farkettim hiç bir şekilde ağrı acı vb şikayetim yok kendi kendine geçer mi geçmesi için kullanmam gereken ilaç var mı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor