Laparoskopi Sonrası Kızarıklık

0

Soru

Hocam merhabalar ben 1 hafta önce laparoskopik safra ameliyatı geçirdim. Problemsiz bir ameliyattı. sargıları 3. gün çıkardım. yaralara yapıştığı için biraz zorlandım. fakat sargıları çıkardıktan 3 gün sonra da daha çok bant izlerinin olduğu bölgeyle karı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor