Obezite sikintisi

0

Soru

Merhabalar hocam ben 8 martta obezite ameliyatı oldum 7 8oldu kontrollerime gidiyorum ilaç kullanıyorum iğne vitaminler ömür boyu kullanmam lazım ama siz ömür boyu ilaç kullanma yok demiştiniz bide mide bulantim halsizlik kusma var çok üşüyorum bazen yeri

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor