Apandisit ameliyatı sonrası

0

Soru

Hocam iyi günler, ben 12 gün önce açık apandisit ameliyatı oldum son zamanlarda gittiğim için kesinin biraz büyük olduğunu söyledi doktorum ve eriyen dikiş yaptığını söyledi. Şu an ağrım sızım yok fakat ameliyat yerinde hafif bir açıklık var ve çok az sıv

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor