endeskopi sonucu

0

Soru

Merhaba hocam 10yıldır gastritim var.stresliyken karnımsa ağrılı şişkinlik var.son 1 aydır yemek yediğimde yemek borusunda çok gaz brikmesi kaynaklı basınç hissediyorum.endeskopi oldum.pangastrit teşhisi kondu.ürez pozitif(geç pozitif) çıktı.ayrıca midede

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor