Ne yapsam şaşırdım

0

Soru

hocam benim sorum 2 buçk ay önce norml doğum yapt makatta yırtılma dedi cerrah ama kanamam oluyor kabızlık yok ama sürekli agr ve kanama oluyor bebegin küçük,rahimde idrar torbası birde arka tarafta sarkma varmış ne yapsam bilemedim bebek yaşına kadar bek

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor