Hemoroid basur

0

Soru

Hocam yaklaşık 20 gündür büyük abdestimden sonra 2 saat filan ağrı oluyor kabızlık olmadığım haldede zor dışkılıyorum kanama kaşıntı vs. Yok sadece ağrı ve yanma oluyor proctolog krem kullanıyorum 3 4 gün sonra geçiyor tekrar bi kaç gün sonra aynısı oluyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor