dış gebelikmidir :(

0

Soru

Biz 2 yıldır bebek istiyoruz, daha önce 2 negatif tüp bebek denememiz oldu. 3.yü düşünüyorduk, benim SAT 11 0cak 2012 adetimde gecikme olunca ben 14 Şubat 2012 de idrar testi yaptım, ikinci çizgi silik ama belirgin olarak çıktı. Hemen ertesi gün 15 Şub

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor