anksiyete bozukluğu ve ilaç bırakamama sorunu

0

Soru

Merhaba benim bir sorum olucak 6 senedir panik atak hastasıyım ve paxera kullandım ama coğu zaman 10 mg dan yukarı cıkamayan dozlarda ama suan ilacı bırakırken terapi alıyorum fakat ilacı bırakırsam panik olucam korkusuyla 5 mg bir gün içip bir gün içmiyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor